12. 3. 2018 | Petr Michl

Toyota překvapuje multisenzorickou reklamou



Reklamy v tisku jsou obvykle pojímané jako statický formát. Buď pozornost diváka vyhraje krásná fotografie či zajímavá grafika, nebo vám nic nepomůže. Když se kreativita nedrží při zdi, může být ale print velmi živý. Ukazuje to i nová reklama Toyoty.

Print vytvořený japonskou pobočkou agentury Saatchi & Saatchi a společností Structural Graphics představuje interiér modelu Camry. Byl distribuovaný jako příloha časopisu InStyle do schránek 50 tisíc vytipovaných čtenářů. Stačilo ji přitom otevřít — stejně jako normální vůz — chytnutím za kliky — a otevřel se vám pohled na útulnou přístrojovou desku.


Podívejte se na to ve videu, které zároveň představuje i tvůrčí proces stojící za reklamou.

Reklama musela být vytvořena s ohledem na to, že časopisy jsou často ve schránkách různě přehýbány a obecně dostanou při distribuci zabrat. Přesto zdobí přístrojovou desku nápodoba LCD monitoru, na kterém po otevření proběhne simulace měření zvýšeného tepu. Kdyby ani to nestačilo k rozbušení srdce čtenáře, je tu další trumf: stránky byly napuštěny vůní koženého interiéru automobilu.


Zdroj: Strategy Online


Podobné články:
včera
před 3 dny
Aktuální články:
včera