11. 9. 2017 | Petr Michl

Heureka v nové kampani představuje upřímné recenze zákazníků



Nákupní rádce Heureka.cz spouští počátkem září novou televizní kampaň. Jejím cílem je podpoření positioningu Heureky jako nákupního rádce.

Heureka se s brandovou kampaní vrací do televize po třech letech. „Kampaň zábavnou formou zdůrazňuje, proč by měli lidé své nákupy začínat přímo na Heurece a zapojit ji tak do celého nákupního procesu, nejen do fáze porovnání cen. Najdou u nás totiž největší počet recenzí přímo od zákazníků. Každý den jich na Heurece přibude 2 a půl tisíce, a jsou vždy nezávislé a upřímné. Zároveň máme zdaleka nejširší portfolio produktů,“ říká ke kampani Marek Dobrý, Brand manager Heureka.cz.

Kampaň uvede dvě verze spotu, které představují upřímné recenze v nezvyklých situacích.  První z nich zachycuje hodnocení nemluvněte kamarády.



Druhá recenze je pak upřímným hodnocením postelového výkonu. Vybavení slušené, technika dost špatná.



„Zkušenosti a hodnocení ostatních jsou při nákupu online pro zákazníky klíčové – nejen při výběru e-shopů, ale i při vybírání konkrétních produktů," říká Marek Dobrý a pokračuje: „Právě to, že na Heurece uživatelé najdou miliony recenzí na produkty a e-shopy vyústilo v náš přirozený posun do pozice nákupního rádce. Naší ambicí je stát se pro zákazníka partnerem hned na začátku nákupního procesu a doprovázet ho až na konec, kde mu pomůžeme s porovnáním cen, výběrem toho správného e-shopu nebo i se samotným nákupem.“

„Motivovat zákazníky k tomu, aby šli na Heureku už v počátku, kdy o nákupu teprve uvažují, je jednou z našich aktuálních priorit. Pracujeme na lepším vyhledávání, nabízíme unikátní obsah, který vytváří sama komunita lidí nakupujících online,“ dodává Marek Dobrý. Podle něj umí Heureka poradit lidem při klíčových otázkách nákupu – co přesně chtějí lidé koupit, jakou značku a model, za kolik to mohou koupit a kde.

Televizní spoty poběží na kanálech skupin Prima Group, Barrandov a Óčko, videa se objeví také v onlinu, samozřejmostí je Youtube, Facebook a velké zpravodajské servery. Spoty vznikly ve spolupráci s agenturou Saatchi a Saatchi. V produkci Adwood se režie ujal Daniel Růžička. Mediální plánování zajistila agentura PHD.


Podobné články:
včera
před 2 dny
20. 11. 2017
Aktuální články:
před 14 hodinami
včera